274.5/53
Михайло Димид ; Єпископ Київської Церкви (1589-1891) / Михайло Димид
Львів: Видавництво ЛБА, 2000. - 245 с.
   ISBN 966-7034-16-Х
   ДКД 274.5
   Примітки:

ПОКАЖЧИК ІЛЮСТРАЦІЙ

1. Владика-учитель проголошує Євангеліє. – 32-33

Фрагмент з ікони «Св. Миколай з двома житійними сценами». Кінець XV – початок XVI ст., походить із села Здвижень на Лемківщині і зберігається в Національному музеї у Львові.

2. Владика у повноті свого архиєрейства (колегіальність, разом з іншими владиками). – 60-61

Фрагмент з ікони «Страшний Суд». XV-XVI ст. походить із церкви Різдва Богородиці села Мшанець, Львівської області і зберігається в Національному музеї у Львові.

3. Владика-пастир потішає трьох ув’язнених. – 104-105

Клеймо із ікони «Св. Миколай з житієм». Кінець XV – початок XVII ст., походить із церкви св. Миколи села Унятичі (надійшла з церкви св. Василія Великого села Рихтичі, Львівської області) і зберігається в Національному музеї у Львові.

4. Владика-первосвященник благословляє. – 128-129
Фрагмент з ікони «Св. Миколай з житіем». Кінець XVI – початок XVII ст.., походить із села Рихтичі.

5.Владика-пастор рятує від страсти мечем трьох мужів. – 160-161

Клеймо з ікони «Св. Миколай з житієм». Кінець XVI ст. початок XVIIст. походить із села Рихтичі.

6. Владика-пастир повертає родині сина, викупленого з неволі. – 192-193

Клеймо з ікони «Св. Миколай з житієм». Кінець XVI ст. початок XVIIст. походить із села Рихтичі.

7. Поставлення у єпископа. – 200-211

Клеймо з ікони «Св. Миколай з житієм». Друга половина XVI ст., походить із села Лісковате на Лемківщині і зберігається в Національному музеї у Львові.

8. Владика-пастор зцілює біснуватого. – 210-211

Клеймо з ікони «Св. Миколай з житієм». Кінець XVI ст. початок XVIIст. походить із села Рихтичі.
   Анотація:

«Єпископ Київської Церкви» - праця, метою якої є показати яким повинен бути єпископ цієї Церкви на підставі документів, прийнятих самими ж єпископами на різних синодах 1589-1891 рр. З того виходить цікава канонічна праця, яка доводить, якою багатогранною може бути особа єпископа, як основний об’єднуючий і еклезіотворчий чинник Київської Церкви і на скільки нинішніх актуальних церковних питань (включно з проблемою тотожності) не можна бути найти належної відповіді, якщо канонічне право як повноцінна наукова галузь не розвинеться в Україні.

Працює на АБІС Коха