Taking Learning to Task (Запис № 4000)
000 -Маркер запису | |
---|---|
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) | 01017nac 22001691u 4500 |
010 ## - ISBN | |
ISBN | 0-7879-5227-3 |
001 - Ідентифікатор запису | |
Ідентифікатор запису | 4000 |
100 ## - Дані загальної обробки | |
Дані загальної обробки | 20111210 frey50 |
101 ## - Мова | |
Мова тексту, звукової доріжки тощо | англійська |
200 ## - Назва | |
Основна назва | Taking Learning to Task |
Перші відомості про відповідальність | Jane Vella |
210 ## - Місце та час видання | |
Місце публікації | San Francisco: |
Видавництво | Jossey - Bass |
Дата видання | 2000 |
215 ## - Фізичний опис | |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа | 151 p. |
330 ## - Короткий зміст | |
Текст примітки | <br>In Taking Learning to Task, Vella builds on her earlier books and shifts the spotlight from teaching tasks to learning tasks. Unlike traditional teaching methods, learning tasks are open questions that lead to open dialogue between teacher and learner. Vella draws from current theory and practice to explore the meaning and power of learning tasks. To illustrate this unique approach, she provides seven steps to planning learning-centered courses, for types of tasks, a checklist of principles and practices, critical quetions for instructional design, key components for evaluation, and other invaluable tools. |
676 ## - ДКД | |
Індекс | 371.3 |
700 ## - Особисте ім’я | |
Автор | Jane Vella |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу | Vella J. |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Тип одиниці (рівень запису) | книги |
Шифр замовлення | 371.3/14 |
Статус вилучення | Стан пошкодження | Статус втрати/відсутності | Дата надходження | Джерельне місце зберігання | Поточне місце зберігання чи видачі | Штрих-код | Дата останнього редагування примірника | Дата, коли останній раз бачено примірник | Інвентарний номер | Тип обігу (не для випожичання) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30/08/2008 | Бібліотека ЛБС | Бібліотека ЛБС | 05446 | 2021-03-04 13:45:57 | 30/08/2008 | 05446 |