The Skillful Teacher: on technique, trust, and responsivenesws in the classroom (Запис № 4013)
000 -Маркер запису | |
---|---|
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) | 00947nac 22001691u 4500 |
010 ## - ISBN | |
ISBN | 978-0-7879-8066-5 |
001 - Ідентифікатор запису | |
Ідентифікатор запису | 4013 |
100 ## - Дані загальної обробки | |
Дані загальної обробки | 20111210 frey50 |
101 ## - Мова | |
Мова тексту, звукової доріжки тощо | англійська |
200 ## - Назва | |
Основна назва | The Skillful Teacher: on technique, trust, and responsivenesws in the classroom |
Перші відомості про відповідальність | Stephen D. Brookfied |
210 ## - Місце та час видання | |
Місце публікації | San Francisco: |
Видавництво | Jossey - Bass |
Дата видання | 2006 |
215 ## - Фізичний опис | |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа | 297 p. |
330 ## - Короткий зміст | |
Текст примітки | <br>The Skillful Teacher explores the assumption that skillful teaching is grounded in cjnstant research into how students experience learning. The book explores the three R's of skillful teaching: respect, research, and responsiveness. Brookfield offers practical quidance on aspects of the teaching experience that range from lecturing creatively to giving helpful evaluations. The book also lays out a plan for constantly renewing one's engagement in teaching. |
676 ## - ДКД | |
Індекс | 268 |
700 ## - Особисте ім’я | |
Автор | Stephen D. Brookfied |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу | Brookfied S. D. |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Тип одиниці (рівень запису) | книги |
Шифр замовлення | 268/18 |
Статус вилучення | Стан пошкодження | Статус втрати/відсутності | Дата надходження | Джерельне місце зберігання | Поточне місце зберігання чи видачі | Штрих-код | Дата останнього редагування примірника | Дата, коли останній раз бачено примірник | Інвентарний номер | Тип обігу (не для випожичання) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
02/09/2008 | Бібліотека ЛБС | Бібліотека ЛБС | 05460 | 2021-03-04 13:45:57 | 02/09/2008 | 05460 |