Психолого-педагогічні основи формування особистості (Запис № 9381)
000 -Маркер запису | |
---|---|
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) | 07169 2200217 4500 |
001 - Ідентифікатор запису | |
Ідентифікатор запису | 9381 |
010 ## - ISBN | |
ISBN | 978-966-364-704-2 |
101 ## - Мова | |
Мова тексту, звукової доріжки тощо | українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва | |
Країна публікації | УКРАЇНА |
100 ## - Дані загальної обробки | |
Дані загальної обробки | 20170501 frey50 |
200 ## - Назва | |
Основна назва | Психолого-педагогічні основи формування особистості |
Перші відомості про відповідальність | В. Я. Яблонко |
210 ## - Місце та час видання | |
Місце публікації | К. |
Видавництво | Центр учбової літератури |
Дата видання | 2008 |
205 ## - Відомості про видання | |
Відомості про видання | Навчальне видання |
215 ## - Фізичний опис | |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа | 258 с. |
327 ## - Примітки | |
Текст примітки | Передмова. – 3<br/><br/>Розділ1. Основи психологічної теорії особистості. – 5<br/>1.1.Особистість як об’єкт психологічних досліджень. –5<br/>1.2.Характеристика загальних особливостей особистості. – 16<br/>1.3.Характеристика основних концепцій психологічної <br/> структури особистості. – 22 <br/>1.3.1.Теоретичні погляди вітчизняних вчених на психологічну структуру особистості. – 23<br/>1.3.2. Теоретичні концепції психологічної структури особистості зарубіжних вчених. – 38<br/>1.3.3.Психологічні погляди З. Фрейда на особистості та її психологічну <br/> структуру. – 38<br/>1.3.4.Психологія особистості за К. Юнгом. – 46<br/>1.3.5.Психологічна структура особистості за Е. Берном. – 52<br/>1.3.6.Корцепція особистості та її психологічної структури за А. Адлером. – 57<br/>1.3.7.Основи психосинтезу. Психологія особистості за Р. Ассаджолі. – 58<br/>1.4.Релегійно-філософське трактування особистості та її структури. – 76<br/>1.5.Конституціальні типології особистості. – 83<br/><br/>Розділ 2. Психолого-педагогічні основи формування професійної <br/> майстерності. – 91 <br/>2.1. Психологія пізнавальної діяльності особистості. – 91<br/>2.1.1. Основні закономірності сприйняття навчальної інформації слухачами. – 91<br/>2.1.2. Закономірності осмислення сприйнятої навчальної інформації. – 104<br/>2.1.3. Закономірності запам’ятовування і відтворення навчального <br/> матеріалу. – 115 <br/>2.2. Психологічна сутність і зміст процесу формування професійної <br/> майстерності. – 121<br/>2.3. Психологічний аналіз основних теоретичних концепцій навчання. – 139<br/>2.3.1. Асоціативно-рефлекторна теорія навчання. – 140<br/>2.3.2. Теорія поетапного формування розумових дій. – 142<br/>2.3.3. Теорія програмованого навчання. – 149<br/>2.3.4. Теорія проблемного навчання ( проблемно-діяльнісного підходу до навчання ). – 158<br/>2.3.5. Теорія сугестопедії. – 163<br/>2.4. Психолого-педагогічні основи розвивального навчання. – 164<br/><br/>Розділ 3. Деякі проблеми підвищення ефективності навчально-виховної роботи у УВУЗі. – 185<br/>3.1. Національне виховання як фактор формування духовної культури. – 185<br/>3.2. Індуалізація навчально-виховного процесу - актуальна проблема вищої <br/> школи. – 192<br/>3.3. Педагогічна культура викладача-найважливіша умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу у вузі. – 196<br/>3.4. Психологічні основи педагогічної майстерності викладача вузу. – 203<br/>3.5. Психолого-педагогічні проблеми адаптації студентів у ВНЗ ( висновки дослідно-експериментальної роботи ). – 210<br/>3.5.1. Психолого-педагогічні умови оптимізації процесу адаптації студентів. – 226<br/>Післямова. – 239<br/>Короткий словник психологічних термінів. – 240<br/>Бібліографія. – 251 |
330 ## - Короткий зміст | |
Текст примітки | У навчальному посібнику розкрито важливі психолого-педагогічні проблеми формування особистості у процесі навчання і виховання. Значну увагу приділено теоретико-методологічному аналізу основних концепцій психології та типології особистості вітчизняних і зарубіжних психологів. Автор обстоює важливу думку про необхідність розробки комплексної методології викладання предметів психолого-педагогічного циклу: загальної психології, психології особистості, психодіагностики, педагогіки, педагогічної та вікової психології з урахуванням концептуальних поглядів вітчизняних /С. Л. Рубінштейна, К. К. Платонова, О. В. Петровського, Р. С. Нємова, Б. С. Братуся, та ін.\ так і зарубіжних /З. Фрейда, К. Юнга, Е. Берна, А. Адлера, А. Маслоу, Р. Ассаджолі, та ін./ учених. Узагальнено експериментальні дослідження в галузі формування творчих здібностей учнів, розкрито закономірності та шляхи оптимізації адаптації студентів у вузі, подано психологічний і порівняльний аналіз основних концепцій навчання, розкрито психологічний зміст процесу професійного навчання. |
676 ## - ДКД | |
Індекс | 155.2 |
700 ## - Особисте ім’я | |
Автор | В. Я. Яблонко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу | Яблонко В. Я. |
801 ## - Джерело походження запису | |
Країна | УКРАЇНА |
Установа | ЛБС |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Тип одиниці (рівень запису) | книги |
Код системи класифікації для розстановки фонду | ddc |
Шифр замовлення | 155.2/5 |
Статус вилучення | Стан пошкодження | Статус втрати/відсутності | Дата надходження | Джерельне місце зберігання | Поточне місце зберігання чи видачі | Штрих-код | Дата останнього редагування примірника | Дата, коли останній раз бачено примірник | Інвентарний номер | Шифр зберігання | Дата останнього випожичання чи повернення | Тип обігу (не для випожичання) | Ціна | Тип одиниці (рівень примірника) | Джерело надходження (постачальник) | Номер партії/акту надходження |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01/05/2017 | Бібліотека ЛБС | Бібліотека ЛБС | 11920 | 2023-09-27 12:02:53 | 27/09/2023 | 11920 | 155.2/5 1 | 155.2/5 1 | 22/09/2023 | 67.00 | книги | Интернет-магазин "Академкнига" | 2017-02-27 |