Психолого-педагогічні основи формування особистості (Запис № 9381)

000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 07169 2200217 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор запису 9381
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-364-704-2
101 ## - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20170501 frey50
200 ## - Назва
Основна назва Психолого-педагогічні основи формування особистості
Перші відомості про відповідальність В. Я. Яблонко
210 ## - Місце та час видання
Місце публікації К.
Видавництво Центр учбової літератури
Дата видання 2008
205 ## - Відомості про видання
Відомості про видання Навчальне видання
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 258 с.
327 ## - Примітки
Текст примітки Передмова. – 3<br/><br/>Розділ1. Основи психологічної теорії особистості. – 5<br/>1.1.Особистість як об’єкт психологічних досліджень. –5<br/>1.2.Характеристика загальних особливостей особистості. – 16<br/>1.3.Характеристика основних концепцій психологічної <br/> структури особистості. – 22 <br/>1.3.1.Теоретичні погляди вітчизняних вчених на психологічну структуру особистості. – 23<br/>1.3.2. Теоретичні концепції психологічної структури особистості зарубіжних вчених. – 38<br/>1.3.3.Психологічні погляди З. Фрейда на особистості та її психологічну <br/> структуру. – 38<br/>1.3.4.Психологія особистості за К. Юнгом. – 46<br/>1.3.5.Психологічна структура особистості за Е. Берном. – 52<br/>1.3.6.Корцепція особистості та її психологічної структури за А. Адлером. – 57<br/>1.3.7.Основи психосинтезу. Психологія особистості за Р. Ассаджолі. – 58<br/>1.4.Релегійно-філософське трактування особистості та її структури. – 76<br/>1.5.Конституціальні типології особистості. – 83<br/><br/>Розділ 2. Психолого-педагогічні основи формування професійної <br/> майстерності. – 91 <br/>2.1. Психологія пізнавальної діяльності особистості. – 91<br/>2.1.1. Основні закономірності сприйняття навчальної інформації слухачами. – 91<br/>2.1.2. Закономірності осмислення сприйнятої навчальної інформації. – 104<br/>2.1.3. Закономірності запам’ятовування і відтворення навчального <br/> матеріалу. – 115 <br/>2.2. Психологічна сутність і зміст процесу формування професійної <br/> майстерності. – 121<br/>2.3. Психологічний аналіз основних теоретичних концепцій навчання. – 139<br/>2.3.1. Асоціативно-рефлекторна теорія навчання. – 140<br/>2.3.2. Теорія поетапного формування розумових дій. – 142<br/>2.3.3. Теорія програмованого навчання. – 149<br/>2.3.4. Теорія проблемного навчання ( проблемно-діяльнісного підходу до навчання ). – 158<br/>2.3.5. Теорія сугестопедії. – 163<br/>2.4. Психолого-педагогічні основи розвивального навчання. – 164<br/><br/>Розділ 3. Деякі проблеми підвищення ефективності навчально-виховної роботи у УВУЗі. – 185<br/>3.1. Національне виховання як фактор формування духовної культури. – 185<br/>3.2. Індуалізація навчально-виховного процесу - актуальна проблема вищої <br/> школи. – 192<br/>3.3. Педагогічна культура викладача-найважливіша умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу у вузі. – 196<br/>3.4. Психологічні основи педагогічної майстерності викладача вузу. – 203<br/>3.5. Психолого-педагогічні проблеми адаптації студентів у ВНЗ ( висновки дослідно-експериментальної роботи ). – 210<br/>3.5.1. Психолого-педагогічні умови оптимізації процесу адаптації студентів. – 226<br/>Післямова. – 239<br/>Короткий словник психологічних термінів. – 240<br/>Бібліографія. – 251
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У навчальному посібнику розкрито важливі психолого-педагогічні проблеми формування особистості у процесі навчання і виховання. Значну увагу приділено теоретико-методологічному аналізу основних концепцій психології та типології особистості вітчизняних і зарубіжних психологів. Автор обстоює важливу думку про необхідність розробки комплексної методології викладання предметів психолого-педагогічного циклу: загальної психології, психології особистості, психодіагностики, педагогіки, педагогічної та вікової психології з урахуванням концептуальних поглядів вітчизняних /С. Л. Рубінштейна, К. К. Платонова, О. В. Петровського, Р. С. Нємова, Б. С. Братуся, та ін.\ так і зарубіжних /З. Фрейда, К. Юнга, Е. Берна, А. Адлера, А. Маслоу, Р. Ассаджолі, та ін./ учених. Узагальнено експериментальні дослідження в галузі формування творчих здібностей учнів, розкрито закономірності та шляхи оптимізації адаптації студентів у вузі, подано психологічний і порівняльний аналіз основних концепцій навчання, розкрито психологічний зміст процесу професійного навчання.
676 ## - ДКД
Індекс 155.2
700 ## - Особисте ім’я
Автор В. Я. Яблонко
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Яблонко В. Я.
801 ## - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа ЛБС
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Тип одиниці (рівень запису) книги
Код системи класифікації для розстановки фонду ddc
Шифр замовлення 155.2/5
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Дата надходження Джерельне місце зберігання Поточне місце зберігання чи видачі Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Шифр зберігання Дата останнього випожичання чи повернення Тип обігу (не для випожичання) Ціна Тип одиниці (рівень примірника) Джерело надходження (постачальник) Номер партії/акту надходження
      01/05/2017 Бібліотека ЛБС Бібліотека ЛБС 11920 2023-09-27 12:02:53 27/09/2023 11920 155.2/5 1 | 155.2/5 1 22/09/2023   67.00 книги Интернет-магазин "Академкнига" 2017-02-27

Працює на АБІС Коха