Моніторинг стандартів освіти (Запис № 9385)
000 -Маркер запису | |
---|---|
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) | 08065 2200217 4500 |
010 ## - ISBN | |
ISBN | 966-7007-93-9 |
001 - Ідентифікатор запису | |
Ідентифікатор запису | 9385 |
101 ## - Мова | |
Мова тексту, звукової доріжки тощо | українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва | |
Країна публікації | УКРАЇНА |
100 ## - Дані загальної обробки | |
Дані загальної обробки | 20170501 frey50 |
200 ## - Назва | |
Основна назва | Моніторинг стандартів освіти |
Перші відомості про відповідальність | За ред. Альберта Тайджнмана |
210 ## - Місце та час видання | |
Місце публікації | Львів |
Видавництво | Літопис |
Дата видання | 2003 |
215 ## - Фізичний опис | |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа | 328 с. |
225 ## - Серія | |
Назва серії | "Освіта" |
327 ## - Примітки | |
Текст примітки | <br> Передмова. – 6 <br/><br> Присвята Дж. Ф. Ківзу. – 9 <br/><br> <b> Частина І. Моніторинг стандартів освіти: чому і як все починалося?. – 15 </b> <br/><br> Поняття та їх визначення. – 16 <br/><br> Оцінювання навчального процесу та проведення моніторингу освіти. – 18 <br/><br> Чому і як було запроваджено моніториніг?. – 32 <br/><br> Висновки. – 38 <br/><br> <b> Частина ІІ. Моніторинг та оцінювання різних систем освіти. – 42 </b> <br/><br> Об'єкти моніторингу. – 43 <br/><br> Обсяг та справедливий розподіл. – 51 <br/><br> Як міністерства організовують збирання даних. – 60 <br/><br> Міжнародні дослідження. – 63 <br/><br> Висновки. – 67 <br/><br> <b> Частина ІІІ. Розробка систем показників. – 70 </b><br/><br> Концептуальна структура. – 71 <br/><br> Навіщо використовувати показники, щоби порівняти системи освіти?. – 78 <br/><br> Приклади освітніх показників. – 82 <br/><br> Національні системи показників. – 89 <br/><br> Майбутні труднощі. – 94 <br/><br> Висновки. – 102 <br/><br> <b> Частина ІV. До емпіричної таксономії світових систем освіти. – 105 </b><br/><br> Дефініції та сутність таксономій. – 106 <br/><br> Метод. – 115 <br/><br> Результати. – 116<br/><br> Висновки. – 124 <br/><br> Додаток 4.1. Дефініції показників світової освіти. – 126 <br/><br> <b> Частина V. Підходи до встановлення і добору стандартів досягнень. – 132 <br/><br> Підходи до встановлення стандартів. – 135 <br/><br> Підходи до вибору типу стандарту. – 148 <br/><br> Висновки. – 152 <br/><br> <b> Частина VІ. Валідність і надійність вимірювань результатів. – 155 </b><br/><br> Валідність. – 156 <br/><br> Надійність. – 160 <br/><br> Валідність, надійність і рівень участи. – 165 <br/><br> Висновки. – 167 <br/><br> <b> Частина VІІ. Моніторинг когнітивних результатів. – 169 </b><br/><br> Вибір об'єкта моніторингу. – 170 <br/><br> Вибір належної стратегії вимірювання. – 173 <br/><br> Створення інструментів вимірювання. – 181 <br/><br> Вимірювання тенденцій у досягненнях. – 186 <br/><br> Висновки. – 188 <br/><br> <b> Частина VІІІ. Моніторинг афективних результатів. – 191</b> <br/><br> Афективні результати у різних країнах. – 192 <br/><br> Показники в індивідуальній та соціяльній сфері. – 197 <br/><br> Важливість афективних показників. – 198 <br/><br> Дві моделі вимірювання афективних результатів. – 200 <br/><br> Дослідження громадянської освіти Міжнародної асоціації. – 202 <br/><br> Проблеми розробки показників. – 205 <br/><br> Третя модель вимірювання афективних результатів. – 207 <br/><br> Висновки. – 209 <br/><br> <b> Частина ІХ. Визначення критичних точок для стандартів. – 215 </b><br/><br> Загальні проблеми встановлення стандартів. – 216 <br/><br> Призначення і застосування критичних точок. – 218 <br/><br> Критика процедур установлення стандартів. – 221 <br/><br> Принципи вибору критичних точок. – 223 <br/><br> Інтерпретація критичних точок. – 225 <br/><br> Класифікація процедур установлення стандартів. – 227 <br/><br> Деякі інші проблеми визначення критичних точок. – 235 <br/><br> Висновки. – 237 <br/><br> <b> Частина Х. Методи і проблеми встановлення стандартів досягнень. – 240 </b><br/><br> Стандарти досягнень у США. – 242 <br/><br> Процедури встановлення стандартів. – 246 <br/><br> Порівняння методів установлення стандартів. – 253 <br/><br> Надійність балів на основі стандартів досягнень. – 254 <br/><br> Валідність стандартів досягнень. – 257 <br/><br> Реалізація методів установлення стандартів. – 261 <br/><br> Висновки. – 263 <br/><br> <b> Частина ХІ. Вимірювання освітніх змін: загрози порушення валідности. – 267 </b><br/><br> Стандарти інтерпретації даних НВОП. – 269 <br/><br> Вимірювання тенденцій. – 274 <br/><br> Аргументи "за" і "проти" скоригованих балів. – 280 <br/><br> Висновки. – 283 <br/><br> <b> Частина ХІ. Міжнародні стандарти і порівняння в галузі освіти </b><br/><br> Важливість стандартів для міжнародних порівнянь. – 287 <br/><br> Природа і типи міжнародних стандартів. – 288 <br/><br> Стандарти та одиниці збирання даних. – 291 <br/><br> Стандарти та критерійні дані. – 295 <br/><br> Стандарти результатів і якости даних. – 296 <br/><br> Стандарти розробки схеми і операцій зі збирання даних. – 301 <br/><br> Висновки. – 307 <br/><br> <b> Про авторів. – 309 </b><br/><br> <b> Предметний покажчик. – 315 </b> |
330 ## - Короткий зміст | |
Текст примітки | <br> Книжка допоможе пізнати стандарти освіти в діяхронному й синхронному аспекті, ознайомить читача зі системою показників і з емпіричною таксономією світових освітніх систем. Обгрунтовано підходи до встановлення стандартів досягнень з акцентом на валідності й надійності вимірювання результатів навчального процесу, а також на критичних точках визначення стандартів. У праці вироблено схему вимірювання освітніх змін, запропоновано технічні стандарти міжнародної освітньої статистики. |
676 ## - ДКД | |
Індекс | 370.1 |
700 ## - Особисте ім’я | |
Автор | За ред. Альберта Тайджнмана |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу | За ред. А. Тайджнмана |
801 ## - Джерело походження запису | |
Країна | УКРАЇНА |
Установа | ЛБС |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Тип одиниці (рівень запису) | книги |
Код системи класифікації для розстановки фонду | ddc |
Шифр замовлення | 370.1/8 |
Статус вилучення | Стан пошкодження | Статус втрати/відсутності | Дата надходження | Джерельне місце зберігання | Поточне місце зберігання чи видачі | Штрих-код | Дата останнього редагування примірника | Дата, коли останній раз бачено примірник | Інвентарний номер | Шифр зберігання | Дата останнього випожичання чи повернення | Тип обігу (не для випожичання) | Ціна | Тип одиниці (рівень примірника) | Джерело надходження (постачальник) | Номер партії/акту надходження |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01/05/2017 | Бібліотека ЛБС | Бібліотека ЛБС | 11924 | 2019-08-20 17:05:26 | 02/10/2018 | 11924 | 370.1/8 1 | 370.1/8 1 | 25/09/2018 | 20.00 | книги | Видавництво "Літопис" | 2015-12-23 |