Моніторинг стандартів освіти (Запис № 9385)

000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 08065 2200217 4500
010 ## - ISBN
ISBN 966-7007-93-9
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор запису 9385
101 ## - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20170501 frey50
200 ## - Назва
Основна назва Моніторинг стандартів освіти
Перші відомості про відповідальність За ред. Альберта Тайджнмана
210 ## - Місце та час видання
Місце публікації Львів
Видавництво Літопис
Дата видання 2003
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 328 с.
225 ## - Серія
Назва серії "Освіта"
327 ## - Примітки
Текст примітки <br> Передмова. – 6 <br/><br> Присвята Дж. Ф. Ківзу. – 9 <br/><br> <b> Частина І. Моніторинг стандартів освіти: чому і як все починалося?. – 15 </b> <br/><br> Поняття та їх визначення. – 16 <br/><br> Оцінювання навчального процесу та проведення моніторингу освіти. – 18 <br/><br> Чому і як було запроваджено моніториніг?. – 32 <br/><br> Висновки. – 38 <br/><br> <b> Частина ІІ. Моніторинг та оцінювання різних систем освіти. – 42 </b> <br/><br> Об'єкти моніторингу. – 43 <br/><br> Обсяг та справедливий розподіл. – 51 <br/><br> Як міністерства організовують збирання даних. – 60 <br/><br> Міжнародні дослідження. – 63 <br/><br> Висновки. – 67 <br/><br> <b> Частина ІІІ. Розробка систем показників. – 70 </b><br/><br> Концептуальна структура. – 71 <br/><br> Навіщо використовувати показники, щоби порівняти системи освіти?. – 78 <br/><br> Приклади освітніх показників. – 82 <br/><br> Національні системи показників. – 89 <br/><br> Майбутні труднощі. – 94 <br/><br> Висновки. – 102 <br/><br> <b> Частина ІV. До емпіричної таксономії світових систем освіти. – 105 </b><br/><br> Дефініції та сутність таксономій. – 106 <br/><br> Метод. – 115 <br/><br> Результати. – 116<br/><br> Висновки. – 124 <br/><br> Додаток 4.1. Дефініції показників світової освіти. – 126 <br/><br> <b> Частина V. Підходи до встановлення і добору стандартів досягнень. – 132 <br/><br> Підходи до встановлення стандартів. – 135 <br/><br> Підходи до вибору типу стандарту. – 148 <br/><br> Висновки. – 152 <br/><br> <b> Частина VІ. Валідність і надійність вимірювань результатів. – 155 </b><br/><br> Валідність. – 156 <br/><br> Надійність. – 160 <br/><br> Валідність, надійність і рівень участи. – 165 <br/><br> Висновки. – 167 <br/><br> <b> Частина VІІ. Моніторинг когнітивних результатів. – 169 </b><br/><br> Вибір об'єкта моніторингу. – 170 <br/><br> Вибір належної стратегії вимірювання. – 173 <br/><br> Створення інструментів вимірювання. – 181 <br/><br> Вимірювання тенденцій у досягненнях. – 186 <br/><br> Висновки. – 188 <br/><br> <b> Частина VІІІ. Моніторинг афективних результатів. – 191</b> <br/><br> Афективні результати у різних країнах. – 192 <br/><br> Показники в індивідуальній та соціяльній сфері. – 197 <br/><br> Важливість афективних показників. – 198 <br/><br> Дві моделі вимірювання афективних результатів. – 200 <br/><br> Дослідження громадянської освіти Міжнародної асоціації. – 202 <br/><br> Проблеми розробки показників. – 205 <br/><br> Третя модель вимірювання афективних результатів. – 207 <br/><br> Висновки. – 209 <br/><br> <b> Частина ІХ. Визначення критичних точок для стандартів. – 215 </b><br/><br> Загальні проблеми встановлення стандартів. – 216 <br/><br> Призначення і застосування критичних точок. – 218 <br/><br> Критика процедур установлення стандартів. – 221 <br/><br> Принципи вибору критичних точок. – 223 <br/><br> Інтерпретація критичних точок. – 225 <br/><br> Класифікація процедур установлення стандартів. – 227 <br/><br> Деякі інші проблеми визначення критичних точок. – 235 <br/><br> Висновки. – 237 <br/><br> <b> Частина Х. Методи і проблеми встановлення стандартів досягнень. – 240 </b><br/><br> Стандарти досягнень у США. – 242 <br/><br> Процедури встановлення стандартів. – 246 <br/><br> Порівняння методів установлення стандартів. – 253 <br/><br> Надійність балів на основі стандартів досягнень. – 254 <br/><br> Валідність стандартів досягнень. – 257 <br/><br> Реалізація методів установлення стандартів. – 261 <br/><br> Висновки. – 263 <br/><br> <b> Частина ХІ. Вимірювання освітніх змін: загрози порушення валідности. – 267 </b><br/><br> Стандарти інтерпретації даних НВОП. – 269 <br/><br> Вимірювання тенденцій. – 274 <br/><br> Аргументи "за" і "проти" скоригованих балів. – 280 <br/><br> Висновки. – 283 <br/><br> <b> Частина ХІ. Міжнародні стандарти і порівняння в галузі освіти </b><br/><br> Важливість стандартів для міжнародних порівнянь. – 287 <br/><br> Природа і типи міжнародних стандартів. – 288 <br/><br> Стандарти та одиниці збирання даних. – 291 <br/><br> Стандарти та критерійні дані. – 295 <br/><br> Стандарти результатів і якости даних. – 296 <br/><br> Стандарти розробки схеми і операцій зі збирання даних. – 301 <br/><br> Висновки. – 307 <br/><br> <b> Про авторів. – 309 </b><br/><br> <b> Предметний покажчик. – 315 </b>
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки <br> Книжка допоможе пізнати стандарти освіти в діяхронному й синхронному аспекті, ознайомить читача зі системою показників і з емпіричною таксономією світових освітніх систем. Обгрунтовано підходи до встановлення стандартів досягнень з акцентом на валідності й надійності вимірювання результатів навчального процесу, а також на критичних точках визначення стандартів. У праці вироблено схему вимірювання освітніх змін, запропоновано технічні стандарти міжнародної освітньої статистики.
676 ## - ДКД
Індекс 370.1
700 ## - Особисте ім’я
Автор За ред. Альберта Тайджнмана
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу За ред. А. Тайджнмана
801 ## - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа ЛБС
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Тип одиниці (рівень запису) книги
Код системи класифікації для розстановки фонду ddc
Шифр замовлення 370.1/8
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Дата надходження Джерельне місце зберігання Поточне місце зберігання чи видачі Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Шифр зберігання Дата останнього випожичання чи повернення Тип обігу (не для випожичання) Ціна Тип одиниці (рівень примірника) Джерело надходження (постачальник) Номер партії/акту надходження
      01/05/2017 Бібліотека ЛБС Бібліотека ЛБС 11924 2019-08-20 17:05:26 02/10/2018 11924 370.1/8 1 | 370.1/8 1 25/09/2018   20.00 книги Видавництво "Літопис" 2015-12-23

Працює на АБІС Коха