Речі і люди. Есей про споживання

за Вольфганг Шивельбуш
Додаткові автори: Шивельбуш В. -- Шивельбуш В.
Відомості про видання:Науково-популярне видання Опубліковано: Ніка - Центр | Видавництво Анетти Антоненко (К. | Львів) , 2018 Фіз. характеристика: 192 с. ISBN: 978-966-521-704-6; 978-617-7192-81-6. Список(и), у яких присутня ця одиниця: 304.2 - Екологія людини
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
книги Бібліотека ЛБС
304.2/1 1 (Огляд полиці (Opens below)) Доступно 12921

Вольфганг Шифельбуш: віднайдення втрачених сенсів (Олександр Юрій). - 7
Вступ . Сила споживання. - 17
Витікання. - 39
Асиміляція їжі. - 55
Кругообіг, що живить і збагачує: кров Вільяма Гарвея
І економічна теорія Франсуа Кене. - 71
Продуктивність природи і економіки. - 81
Праця вогню: від алхімії до промисловості. - 105
Вогонь праці. - 135
Метаморфози любові до речей. - 153
Подяка. - 187
Іменний покажчик. - 189

У своїй новій книжці Вольфганг Шивельбуш, один з найоригінальніших істориків нашого часу, відомий своїми дослідженнями з історії політики технології , матеріальної та інтелектуальної культури, вперше звертається до царини історії економічних теорій і уявлень. Ця праця найширша за історичним обхватом, найуніверсальніша за змістом і найбільш філософічна з усього попереднього наукового доробку автора.
У центрі його нової розвідки – поняття споживання, яке дослідник виводить за межі вузького економічного контексту і виявляє його філософські і навіть міфологічні імпліфікації – на рівні обміну речовин між людьми і речами взагалі. У зв’язку розглядом споживання в поле зору автора потрапляє філософія Платона, Геракліта, атомістів, Гегеля. Він виявляє між економічною теорією та історією медицини, біологією, алхімією, хімією.
Простежуючи корені поняття споживання від античних мислителів до економічних теорій Нового часу, Шивельбуш особливу увагу приділяє економічній теорії фізіократів, що програли в конкурентній боротьбі ідей з класичною політичною економією і стала історичним анахронізмом, але, на думку Шивельбуша, набуває нового значення й актуальності за нових історичних умов. Читачеві цікаво буде познайомитися з ідеями ще одного забутого вчення – романтичної економії Адама Міллера.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Працює на АБІС Коха