Історія української педагогіки

за Д. М. Скільський Відомості про видання:Навчальне видання Опубліковано: Навчальна книга - Богдан (Тернопіль) , 2012 Фіз. характеристика: 340 с. ISBN: 978-966-10-2560-7. Список(и), у яких присутня ця одиниця: 370.09355 - Історія і критика освіти
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
книги Бібліотека ЛБС
370.09355/2 1 (Огляд полиці (Opens below)) Доступно 12021

<br> <b> РОЗДІЛ І. Виховання, школа і педагогічна теорія в Україні з давніх часів по XV ст. </b>
<br> 1. Виховання молодого покоління на теренах України в дохристиянський період. Українська етнопедагогіка. – 8
<br> 2. Виховання та освіта в Київській державі. – 11
<br> 3. Пам’ятки педагогічної літератури Київської держави. – 19
<br> 4. Шкільництво і педагогічна думка на українських землях у ХІІІ-ХV ст. – 25
<br> Література. – 34
<br> Питання для самоконтролю. – 35
<br> <b> РОЗДІЛ ІІ. Шкільництво і педагогічна думка в період українського Відродження (ХVІ-ХVІІ ст.) </b>
<br> 1. Українські культурно-освітні осередки. Острозька слов’яно-греко-латинська академія. – 38
<br> 2. Просвітницька діяльність українських братств і братських шкіл. – 43
<br> 3. Києво-Могилянська академія. – 47
<br> 4. Українське книгодрукування. – 52
<br> 5. Педагогічна теорія України XVI-XVII ст. – 58
<br> Література. – 71
<br> Питання для самоконтролю. – 73
<br> <b> РОЗДІЛ ІІІ. Шкільництво і педагогіка України у ХVІІІ ст. </b>
<br> 1. Характеристика освіти і педагогіки України ХVІІІ ст. – 76
<br> 2. Педагогічна думка України ХVІІІ ст. – 84
<br> Література. – 97
<br> Питання для самоконтролю. – 98
<br> <b> РОЗДІЛ ІV. Освіта й педагогічна думка України в першій половині ХІХ століття </b>
<br> 1. Характеристика освітньої справи в підросійській Україні. – 102
<br> 2. Шкільництво і педагогіка підавстрійської України. – 108
<br> 3. Педагогічні ідеї Т.Г. Шевченка. – 114
<br> 4. Освітня діяльність і педагогічні погляди О.В. Духновича. – 126
<br> 5. Просвітницька діяльність і педагогічні ідеї Ю.А. Федьковича. – 138
<br> Література. – 144
<br> Питання для самоконтролю. – 145
<br> <b> РОЗДІЛ V. Педагогічна теорія К. Д. Ушинського </b>
<br> 1. Життя і педагогічна діяльність К. Ушинського. – 148
<br> 2. К. Ушинський про народне (національне) виховання. – 152
<br> 3. Дидактичні погляди К. Ушинського. – 155
<br> 4. К. Ушинський про гармонійне виховання. – 161
<br> 5. К. Ушинський про дошкільне та сімейне виховання. – 167
<br> 6. Учитель та його підготовка в педагогіці К Ушинського. – 170
<br> Література. – 174
<br> Питання для самоконтролю. – 175
<br> <b> РОЗДІЛ VІ. Шкільництво і педагогіка України 2-ї пол. ХІХ — поч. ХХ ст. </b>
<br> 1. Характеристика освітньої справи в підросійській Україні. – 178
<br> 2. Шкільництво підавстрійської України. – 183
<br> 3. Педагогічна думка України другої пол. ХІХ — поч. ХХ ст. – 188
<br> Література. – 223
<br> Питання для самоконтролю. – 225
<br> <b> РОЗДІЛVІІ. Освіта й педагогічна думка України в першій чверті ХХ ст. </b>
<br> 1. Розвиток освіти та національного шкільництва. – 228
<br> 2. Створення та розбудова шкільництва в умовах радянського ладу. – 231
<br> 3. Педагогічна наука. – 236
<br> 4. Педагогічна діяльність та науково-теоретична творчість С. Русової. – 240
<br> 5. Педагогічні погляди С.Русової. – 244
<br> 6. Практична і теоретична педагогічна діяльність Г.Г. Ващенка. – 251
<br> Література. – 255
<br> Питання для самоконтролю. – 256
<br> <b> РОЗДІЛ VІІІ. Педагогічна теорія А.С. Макаренка </b>
<br> 1. Практична і теоретична педагогічна діяльність А. Макаренка. – 260
<br> 2. А. Макаренко про виховання особистості в колективі. – 264
<br> 3. Трудове виховання, поєднання навчання з продуктивною працею. – 269
<br> 4. Макаренко про родинне виховання. – 272
<br> Література. – 279
<br> Питання для самоконтролю. – 280
<br> <b> РОЗДІЛ ІХ. Педагогічна теорія В.О. Сухомлинського </b>
<br> 1. Практична і теоретична педагогічна діяльність В. Сухомлинського. – 284
<br> 2. В. Сухомлинський про гармонійне і всебічне виховання. – 289
<br> 3. В.Сухомлинський про колективне виховання школярів. – 304
<br> 4. В. Сухомлинський про сімейне виховання. – 308
<br> 5. Особа вчителя у творах В.Сухомлинського. – 312
<br> Література. – 316
<br> Питання для самоконтролю. – 317
<br> <b> РОЗДІЛ Х. Українська школа й педагогіка 30-80-х років ХХ ст. </b>
<br> 1. Українське шкільництво і педагогіка 30-40-х років. – 320
<br> 2. Школа і педагогіка України в 50-60 роки ХХ ст. – 324
<br> 3. Українське шкільництво і педагогіка періоду застою (70-80 рр. ХХ ст.). – 329
<br> Література. – 334
<br> Питання для самоконтролю. – 335

<br> Посібник висвітлює найбільш суттєві аспекти історії практичної і теоретичної педагогіки України у відповідності з програмою «Історія педагогіки» для вищих педагогічних навчальних закладів. Текст книжки вперше широко ілюстровано фотографіями, малюнками, структурно-логічними схемами, уривками з педагогічних творів та документів, вказано на взаємозв’язки української й зарубіжної педагогіки.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Працює на АБІС Коха