371.3/5
Філ Рейс ; Секрети успішного навчання / Філ Рейс
Львів: Свічадо, 2006. - 256 с.
   ДКД 371.3

Бібліотека ЛБС [02834]
Бібліотека ЛБС [03095]
Бібліотека ЛБС [03096]
Бібліотека ЛБС [03097]
Бібліотека ЛБС [03098]
Бібліотека ЛБС [03099]
Бібліотека ЛБС [03100]
Бібліотека ЛБС [03101]
Бібліотека ЛБС [03102]
Бібліотека ЛБС [03103]

   Зміст:
Про цю книгу…………………………………………………………………5

Частина I Організація навчання

Бажання вчитися……………………………………………………………..9

Потреба вчитися……………………………………………………………..13

Діяльне навчання…………………………………………………………….15

Відгук на навчання…………………………………………………………..18

Осмислення вивченого – «засвоєння» ……………………………………..20

Як керувати своїм навчанням ………………………………………………22

Як планувати час …………………………………………………………….25

Як починати ………………………………………………………………….29

Контролюйте програму свого навчання ………………………………….33

Частина II Лекції, лабораторії, комп’ютери, папки досягнень і таке інше

Не просто занотовуйте, а конспектуйте …………………………………..39

Як оптимально використовувати допоміжні матеріали………………….42

Як успішно виконувати практичну роботу ………………………………45

Використання друкованих заочних навчальних матеріалів …………...48

Стежте за своєю електронною поштою ………………………………….53

Комп’ютерні конференції ………………………………………………...56

Знайомство з текстовим редактором ……………………………………59

Як краще вивчати інформаційні технології …………………………….64

Як фіксувати свої роздуми на папері …………………………………...67

Створення папки особистих досягнень …………………………...........72

Частина III Розвідки

Планування розвідки …………………………………………………....79

Структура розвідки ……………………………………………………..83

Чорновий варіант і виправлення ………………………………………86

«Якщо почав, то закінчу!» ……………………………………………..90

Вам повертають розвідку - з оцінкою ………………………………...93

Як віддавати належне чужим ідеям …………………………………...97

Частина IV. Презентації

Як готувати презентацію ………………………………………………105

Приготування наочного приладдя …………………………………...109

Як вправлятися у проведенні презентації ……………………………113

Проведення презентації ……………………………………………….116

Частина V. Успіхи і невдачі

Вершини й низини …………………………………………………….123

Як впоратися з розчаруванням ……………………………………...127

Одужання від розчарування ………………………………………...133

Розв’язання проблем ………………………………………………...135

Як позбуватися неприємностей ……………………………………..139

Частина VI. Підготовка до іспитів – як налагодити роботу

Що насправді буде оцінюватися на іспитах? ……………………...145

Створення власного банку запитань ………………………………150

Використання банку запитань ……………………………………..155

Як правильно готуватися до іспитів ………………….…………..158

Розклад підготовки до іспитів …………………………………….161

Як починати готуватися до іспитів ……………………………….164

Засоби підготовки ……………………………………………...….168

Деякі прикінцеві поради щодо підготовки в останню хвилину………………………………………………..172

Частина VII. Іспити – до, впродовж і після!

Перед самим іспитом ……………………………………………..177

Ці перші кілька хвилин …………………………………………..182

Як відповідати на запитання і заробляти бали ………………...187

Розвідки на іспитах ………………………………………………192

Обчислення і задачі ……………………………………………...195

Наприкінці кожного іспиту ……………………………………..198

Після іспиту ………………………………………………………202

Іспити з розгорнутою книгою ………………………………….206

Письмові іспити з попередньою підготовкою ………………...209

Іспити з вибором відповіді ……………………………………..212

Підготовка до переекзаменування……………………………..216

Частина VIII. Пошук роботи

Написання резюме………………………………………………223

Як вибрати особу, яка дасть вам рекомендацію …………….227

Анкети …………………………………………………………..231

Написання листа з клопотанням про роботу ……………….236

Підготовка до співбесіди ……………………………………..238

Як добре відповідати на співбесіді ………………………….242

Після співбесіди ………………………………………………245

Кілька слів наостанок ………………………………………..248

Покажчик …………………………………………………….250
   Анотація:

Книга охоплює широке питань, пов’язаних з багатьма аспектами навчання у вищих навчальних закладах: організація навчального процесу, лекції і практичні роботи, використання комп’ютерів та електронної пошти, письмові роботи, проведення презентацій, підготовка до іспитів, пошук роботи. Окремий розділ посвячено тому, як поводитися під час успіхів та невдач у студентському житті. Книгу побудовано так, що кожен читач може вибрати те, що найпотрібніше йому в певний період навчання.