371.3/5
Філ Рейс ;
Секрети успішного навчання / Філ Рейс
Львів: Свічадо, 2006. -
256 с.
ДКД 371.3
Бібліотека ЛБС [02834]
Бібліотека ЛБС [03095]
Бібліотека ЛБС [03096]
Бібліотека ЛБС [03097]
Бібліотека ЛБС [03098]
Бібліотека ЛБС [03099]
Бібліотека ЛБС [03100]
Бібліотека ЛБС [03101]
Бібліотека ЛБС [03102]
Бібліотека ЛБС [03103]
Зміст:
Про цю книгу…………………………………………………………………5
Частина I Організація навчання
Бажання вчитися……………………………………………………………..9
Потреба вчитися……………………………………………………………..13
Діяльне навчання…………………………………………………………….15
Відгук на навчання…………………………………………………………..18
Осмислення вивченого – «засвоєння» ……………………………………..20
Як керувати своїм навчанням ………………………………………………22
Як планувати час …………………………………………………………….25
Як починати ………………………………………………………………….29
Контролюйте програму свого навчання ………………………………….33
Частина II Лекції, лабораторії, комп’ютери, папки досягнень і таке інше
Не просто занотовуйте, а конспектуйте …………………………………..39
Як оптимально використовувати допоміжні матеріали………………….42
Як успішно виконувати практичну роботу ………………………………45
Використання друкованих заочних навчальних матеріалів …………...48
Стежте за своєю електронною поштою ………………………………….53
Комп’ютерні конференції ………………………………………………...56
Знайомство з текстовим редактором ……………………………………59
Як краще вивчати інформаційні технології …………………………….64
Як фіксувати свої роздуми на папері …………………………………...67
Створення папки особистих досягнень …………………………...........72
Частина III Розвідки
Планування розвідки …………………………………………………....79
Структура розвідки ……………………………………………………..83
Чорновий варіант і виправлення ………………………………………86
«Якщо почав, то закінчу!» ……………………………………………..90
Вам повертають розвідку - з оцінкою ………………………………...93
Як віддавати належне чужим ідеям …………………………………...97
Частина IV. Презентації
Як готувати презентацію ………………………………………………105
Приготування наочного приладдя …………………………………...109
Як вправлятися у проведенні презентації ……………………………113
Проведення презентації ……………………………………………….116
Частина V. Успіхи і невдачі
Вершини й низини …………………………………………………….123
Як впоратися з розчаруванням ……………………………………...127
Одужання від розчарування ………………………………………...133
Розв’язання проблем ………………………………………………...135
Як позбуватися неприємностей ……………………………………..139
Частина VI. Підготовка до іспитів – як налагодити роботу
Що насправді буде оцінюватися на іспитах? ……………………...145
Створення власного банку запитань ………………………………150
Використання банку запитань ……………………………………..155
Як правильно готуватися до іспитів ………………….…………..158
Розклад підготовки до іспитів …………………………………….161
Як починати готуватися до іспитів ……………………………….164
Засоби підготовки ……………………………………………...….168
Деякі прикінцеві поради щодо підготовки в останню хвилину………………………………………………..172
Частина VII. Іспити – до, впродовж і після!
Перед самим іспитом ……………………………………………..177
Ці перші кілька хвилин …………………………………………..182
Як відповідати на запитання і заробляти бали ………………...187
Розвідки на іспитах ………………………………………………192
Обчислення і задачі ……………………………………………...195
Наприкінці кожного іспиту ……………………………………..198
Після іспиту ………………………………………………………202
Іспити з розгорнутою книгою ………………………………….206
Письмові іспити з попередньою підготовкою ………………...209
Іспити з вибором відповіді ……………………………………..212
Підготовка до переекзаменування……………………………..216
Частина VIII. Пошук роботи
Написання резюме………………………………………………223
Як вибрати особу, яка дасть вам рекомендацію …………….227
Анкети …………………………………………………………..231
Написання листа з клопотанням про роботу ……………….236
Підготовка до співбесіди ……………………………………..238
Як добре відповідати на співбесіді ………………………….242
Після співбесіди ………………………………………………245
Кілька слів наостанок ………………………………………..248
Покажчик …………………………………………………….250
Анотація:
Книга охоплює широке питань, пов’язаних з багатьма аспектами навчання у вищих навчальних закладах: організація навчального процесу, лекції і практичні роботи, використання комп’ютерів та електронної пошти, письмові роботи, проведення презентацій, підготовка до іспитів, пошук роботи. Окремий розділ посвячено тому, як поводитися під час успіхів та невдач у студентському житті. Книгу побудовано так, що кожен читач може вибрати те, що найпотрібніше йому в певний період навчання.