Історія української педагогіки (Запис № 9476)

000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 08378 2200217 4500
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-10-2560-7
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор запису 9476
101 ## - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20170626 frey50
200 ## - Назва
Основна назва Історія української педагогіки
Перші відомості про відповідальність Д. М. Скільський
205 ## - Відомості про видання
Відомості про видання Навчальне видання
210 ## - Місце та час видання
Місце публікації Тернопіль
Видавництво Навчальна книга - Богдан
Дата видання 2012
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 340 с.
327 ## - Примітки
Текст примітки <br> <b> РОЗДІЛ І. Виховання, школа і педагогічна теорія в Україні з давніх часів по XV ст. </b><br/><br> 1. Виховання молодого покоління на теренах України в дохристиянський період. Українська етнопедагогіка. – 8 <br/><br> 2. Виховання та освіта в Київській державі. – 11 <br/><br> 3. Пам’ятки педагогічної літератури Київської держави. – 19 <br/><br> 4. Шкільництво і педагогічна думка на українських землях у ХІІІ-ХV ст. – 25 <br/><br> Література. – 34 <br/><br> Питання для самоконтролю. – 35 <br/><br> <b> РОЗДІЛ ІІ. Шкільництво і педагогічна думка в період українського Відродження (ХVІ-ХVІІ ст.) </b><br/><br> 1. Українські культурно-освітні осередки. Острозька слов’яно-греко-латинська академія. – 38 <br/><br> 2. Просвітницька діяльність українських братств і братських шкіл. – 43 <br/><br> 3. Києво-Могилянська академія. – 47 <br/><br> 4. Українське книгодрукування. – 52 <br/><br> 5. Педагогічна теорія України XVI-XVII ст. – 58 <br/><br> Література. – 71 <br/><br> Питання для самоконтролю. – 73 <br/><br> <b> РОЗДІЛ ІІІ. Шкільництво і педагогіка України у ХVІІІ ст. </b><br/><br> 1. Характеристика освіти і педагогіки України ХVІІІ ст. – 76 <br/><br> 2. Педагогічна думка України ХVІІІ ст. – 84 <br/><br> Література. – 97 <br/><br> Питання для самоконтролю. – 98<br/> <br> <b> РОЗДІЛ ІV. Освіта й педагогічна думка України в першій половині ХІХ століття </b><br/> <br> 1. Характеристика освітньої справи в підросійській Україні. – 102 <br/><br> 2. Шкільництво і педагогіка підавстрійської України. – 108 <br/><br> 3. Педагогічні ідеї Т.Г. Шевченка. – 114 <br/><br> 4. Освітня діяльність і педагогічні погляди О.В. Духновича. – 126 <br/><br> 5. Просвітницька діяльність і педагогічні ідеї Ю.А. Федьковича. – 138 <br/><br> Література. – 144 <br/><br> Питання для самоконтролю. – 145<br/><br> <b> РОЗДІЛ V. Педагогічна теорія К. Д. Ушинського </b><br/><br> 1. Життя і педагогічна діяльність К. Ушинського. – 148 <br/><br> 2. К. Ушинський про народне (національне) виховання. – 152 <br/><br> 3. Дидактичні погляди К. Ушинського. – 155 <br/><br> 4. К. Ушинський про гармонійне виховання. – 161 <br/><br> 5. К. Ушинський про дошкільне та сімейне виховання. – 167 <br/><br> 6. Учитель та його підготовка в педагогіці К Ушинського. – 170 <br/><br> Література. – 174 <br/><br> Питання для самоконтролю. – 175 <br/><br> <b> РОЗДІЛ VІ. Шкільництво і педагогіка України 2-ї пол. ХІХ — поч. ХХ ст. </b><br/><br> 1. Характеристика освітньої справи в підросійській Україні. – 178 <br/><br> 2. Шкільництво підавстрійської України. – 183 <br/><br> 3. Педагогічна думка України другої пол. ХІХ — поч. ХХ ст. – 188 <br/><br> Література. – 223 <br/><br> Питання для самоконтролю. – 225 <br/><br> <b> РОЗДІЛVІІ. Освіта й педагогічна думка України в першій чверті ХХ ст. </b><br/><br> 1. Розвиток освіти та національного шкільництва. – 228 <br/><br> 2. Створення та розбудова шкільництва в умовах радянського ладу. – 231 <br/><br> 3. Педагогічна наука. – 236 <br/><br> 4. Педагогічна діяльність та науково-теоретична творчість С. Русової. – 240<br/><br> 5. Педагогічні погляди С.Русової. – 244<br/><br> 6. Практична і теоретична педагогічна діяльність Г.Г. Ващенка. – 251 <br/><br> Література. – 255<br/><br> Питання для самоконтролю. – 256<br/><br> <b> РОЗДІЛ VІІІ. Педагогічна теорія А.С. Макаренка </b><br/><br> 1. Практична і теоретична педагогічна діяльність А. Макаренка. – 260 <br/><br> 2. А. Макаренко про виховання особистості в колективі. – 264 <br/><br> 3. Трудове виховання, поєднання навчання з продуктивною працею. – 269 <br/><br> 4. Макаренко про родинне виховання. – 272 <br/><br> Література. – 279 <br/><br> Питання для самоконтролю. – 280 <br/><br> <b> РОЗДІЛ ІХ. Педагогічна теорія В.О. Сухомлинського </b><br/><br> 1. Практична і теоретична педагогічна діяльність В. Сухомлинського. – 284 <br/><br> 2. В. Сухомлинський про гармонійне і всебічне виховання. – 289<br/><br> 3. В.Сухомлинський про колективне виховання школярів. – 304<br/><br> 4. В. Сухомлинський про сімейне виховання. – 308 <br/><br> 5. Особа вчителя у творах В.Сухомлинського. – 312 <br/><br> Література. – 316 <br/><br> Питання для самоконтролю. – 317 <br/><br> <b> РОЗДІЛ Х. Українська школа й педагогіка 30-80-х років ХХ ст. </b><br/><br> 1. Українське шкільництво і педагогіка 30-40-х років. – 320 <br/><br> 2. Школа і педагогіка України в 50-60 роки ХХ ст. – 324 <br/><br> 3. Українське шкільництво і педагогіка періоду застою (70-80 рр. ХХ ст.). – 329 <br/><br> Література. – 334 <br/><br> Питання для самоконтролю. – 335
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки <br> Посібник висвітлює найбільш суттєві аспекти історії практичної і теоретичної педагогіки України у відповідності з програмою «Історія педагогіки» для вищих педагогічних навчальних закладів. Текст книжки вперше широко ілюстровано фотографіями, малюнками, структурно-логічними схемами, уривками з педагогічних творів та документів, вказано на взаємозв’язки української й зарубіжної педагогіки.
676 ## - ДКД
Індекс 370.09355
700 ## - Особисте ім’я
Автор Скільський Д. М.
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Скільський Д. М.
801 ## - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа ЛБС
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Тип одиниці (рівень запису) книги
Код системи класифікації для розстановки фонду ddc
Шифр замовлення 370.09355/2
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Дата надходження Джерельне місце зберігання Поточне місце зберігання чи видачі Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Шифр зберігання Дата останнього випожичання чи повернення Тип обігу (не для випожичання) Ціна Тип одиниці (рівень примірника) Джерело надходження (постачальник) Номер партії/акту надходження
      26/06/2017 Бібліотека ЛБС Бібліотека ЛБС 12021 2019-10-03 14:26:45 03/10/2019 12021 370.09355/2 1 | 370.09355/2 1 30/09/2019   50.00 книги Видавництво "Навчальна книга - Богдан" 2017-04-26

Працює на АБІС Коха