Основи інклюзивної освіти

за Марія Швед
Додаткові автори: Марія Швед -- Швед М.
Відомості про видання:Навчальне видання Опубліковано: Видавництво Українського католицького університету (Львів) , 2015 Фіз. характеристика: 360 с. ISBN: 978-966-2778-31-1. Список(и), у яких присутня ця одиниця: 370.04 - Інклюзивна освіта
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
книги Бібліотека ЛБС
370.04/1 1 (Огляд полиці (Opens below)) Доступно 11119

<br> Вступ. – 5
<br> Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
<br> 1.1. Концептуальні підходи до організації освіти лю дей з особливими потребами. – 11
<br> 1.2. Поняттєво-термінологічні визначення. – 27
<br> 1.3. Ключові позиції інклюзивної освіти. – 54
<br> 1.4. Духовно-моральний вимір інклюзивної освіти. – 65
<br> Питання і завдання для самоконтролю. – 77
<br> Розділ 2. З ІСТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
<br> 2.1. Зарубіжний досвід розвитку інклюзивної освіти. – 81
<br> 2.2. Історичні аспекти розвитку інклюзивної освіти в Україні. – 93
<br> 2.3. Нормативно-правове забезпечення в Україні освіти осіб з особливими потребами. – 105
<br> 2.4. Сучасний стан розвитку інклюзивної освіти в Україні. – 113
<br> Питання і завдання для самоконтролю. – 128
<br> Розділ 3. ІНКЛЮЗІЯ ЯК НАПРЯМОК ОСВІТНЬОГО РЕФОРМУВАННЯ
<br> 3.1. Соціалізація особистості в умовах інклюзивної освіти. Інститути соціалізації. – 131
<br> 3.2. Сучасні інноваційні освітні технології в інклюзивній освіті. – 159
<br> 3.3. Підготування фахівців до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору України. – 182
<br> 3.4. Особливості діяльності фахівців в інклюзивному середовищі. – 200
<br> Питання і завдання для самоконтролю. – 218
<br> Розділ 4. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІН
<br> «ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ»
<br> 4.1. Навчальна програма дисципліни «Основи інклюзивної освіти». – 221
<br> 1. Мета і завдання навчальної дисципліни. – 223
<br> 2. Зміст програми навчальної дисципліни. – 225
<br> 3. Структура розподілу навчального часу в процесі вивчення дисципліни «Основиінклюзивної освіти». – 230
<br> 4. Рівень сформованості вмінь та знань студентів. – 231
<br> 5. Тематика практично-семінарських занять. – 232
<br> 6. Самостійна робота студентів. – 237
<br> 6.1. Завдання для самостійної роботи. – 239
<br> 6.2. Питання для обговорення і рефлексії. – 241
<br> 7. Науково-дослідна робота студентів. – 243
<br> 7.1. Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання. – 245
<br> 7.2. Тематика індивідуальних навчально-дослідницьких завдань. – 246
<br> 7.3. Тематика студентських міні-проектів. – 248
<br> 8. Тестові завдання для підсумкового контролю знань студентів. – 250
<br> 8.1. Ключі до тестових завдань. – 258
<br> 9. Методи навчання. – 258
<br> 10. Методи оцінювання. – 259
<br> 11. Методичне забезпечення для вивчення навчальної дисципліни. – 263
<br> 12. Рекомендована література для вивчення навчальної дисципліни. – 263
<br> 13. Інформаційні ресурси для вивчення навчальної дисципліни. – 267
<br> 4.2. Короткий термінологічний словник. – 269
<br> ДОДАТКИ
<br> Додаток А. Інклюзивна освіта в Україні: здобутки, проблеми та перспективи. – 285
<br> Додаток Б1. Кількість інвалідів в Україні. – 307
<br> Додаток Б2. Кількість інвалідів за регіонами станом на 01.01.2010. – 309
<br> Додаток В1. Список навчально-виховних закладів у Львові. – 311
<br> Додаток В2. Інклюзивна освіта у Львові. – 312
<br> Додаток В3. Інформація про надання послуг для дітей з інвалідністю на рівні громади (м. Львів). – 315
<br> Додаток Г. Індивідуальний навчальний план. – 325
<br> Додаток Д1. Поради батькам, що виховують у сім’ї дитину з особливими освітніми потребами. – 331
<br> Додаток Д2. Пропозиції щодо педагогічного супроводу студентів з особливими освітніми потребами в умовах університетської освіти. – 339
<br> Додаток Д3. Етика спілкування з молоддю з особливими потребами. – 341
<br> Додаток Е. Законодавчі акти й документи. – 345
<br> Список літератури. – 348

<br> Узагальнено основні положення, пов’язані зі становленням і розвитком нового напрямку сучасної педагогічної науки і практики – інклюзивної освіти. Висвітлено концептуальні підходи до освіти людей з особливими потребами, окреслено ключові позиції та поняттєво-термінологічні визначення, історичні етапи становлення інклюзивної освіти, описано найкращий зарубіжний досвід її організації, акцентовано на духовно-моральному вимірі такого навчання. Особливу увагу приділено сучасному стану розвитку інклюзивної освіти в Україні та Сполучених Штатах Америки як країні, де започаткована й активно розвивається інклюзивна форма навчання. Розкрито особливості діяльності педагога в інклюзивному освітньому середовищі з наголошенням на інноваційних підходах. Вказано на проб леми інклюзивної моделі навчання та шляхи їхнього подолання. Запропоновано навчально-методичний комплекс з дисципліни «Основи інклюзивної освіти»: навчальну програму, питання для обговорення та рефлексії, завдання для самостійної роботи, тестові завдання для контролю, тематику індивідуальних навчально-дослідних завдань, список рекомендованої літератури.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Працює на АБІС Коха