370/14
Джон Д'юї ; Демократія і освіта / Джон Д'юї
Львів: Літопис, 2003. - 290 с.
   ISBN 966-7007-67-6
   ДКД 370
   Зміст:

Передмова. - 5

Розділ 1. Освіта як життєва потреба. - 7

Розділ 2. Освіта як функція суспільства. - 15

Розділ 3. Освіта як орієнтація. - 25

Розділ 4. Освіта як зростання. - 39

Розділ 5. Підготування, зростання і формальна дисципліна. - 49

Розділ 6. Консервативна і прогресивна освіта. - 61

Розділ 7. Демократична концепція освіти. - 69

Розліт 8. Мета освіти. - 83

Розділ 9. Природний розвиток. - 91

Розділ 10. Інтерес і дисципліна. 101

Розділ 11. Досвід і мислення. - 113

Роль мислення у вихованні та навчанні. - 123

Розділ 13. Природа методу. - 133

Розділ 14. Зміст навчання і його природа. - 145

Розділ 15. Гра і праця в навчальному процесі. - 155

Розділ 16. Про важливість географії та історії. - 165

Розділ 17. Наука під час навчання. - 175

Розділ 18. Цінності освіти. - 185

Розділ 19. Праця і дозвілля. - 199

Розділ 20. Інтелектуальне і практичне дозвілля. - 209

Розділ 21. Фізичні та суспільні науки: натуралізм і гуманізм. - 221

Розділ 22. Індивід та світ. - 233

Розділ 23. Професійні аспекти освіти. - 245

Розділ 24. Філософія освіти. - 257

Розділ 25. Теорії знання. - 267

Розділ 26. Теорії етики. - 289

Покажчик
   Анотація:

Праця "Демократія і освіта" відомого американського філософа й педагога Джона Д'юї давно вже стала класичним підручником для багатьох поколінь студентів Західних університетів. Автор окреслює головні завдання освіти, розглядає її суспільні й культурні функції, вказує на роль мислення, досвіду, дисципліни, праці і гри в освітньому процесі. Освіта, на думку Дж. Д'юї, має бути передусім демократичною. Її основне призначення - не тільки давати знання, а й формувати моральну та суспільну позицію учнів.

Працює на АБІС Коха