370/14
Джон Д'юї ; Демократія і освіта / Джон Д'юї
Львів: Літопис, 2003. -
ДКД 370
Зміст:
Передмова. - 5
Розділ 1. Освіта як життєва потреба. - 7
Розділ 2. Освіта як функція суспільства. - 15
Розділ 3. Освіта як орієнтація. - 25
Розділ 4. Освіта як зростання. - 39
Розділ 5. Підготування, зростання і формальна дисципліна. - 49
Розділ 6. Консервативна і прогресивна освіта. - 61
Розділ 7. Демократична концепція освіти. - 69
Розліт 8. Мета освіти. - 83
Розділ 9. Природний розвиток. - 91
Розділ 10. Інтерес і дисципліна. 101
Розділ 11. Досвід і мислення. - 113
Роль мислення у вихованні та навчанні. - 123
Розділ 13. Природа методу. - 133
Розділ 14. Зміст навчання і його природа. - 145
Розділ 15. Гра і праця в навчальному процесі. - 155
Розділ 16. Про важливість географії та історії. - 165
Розділ 17. Наука під час навчання. - 175
Розділ 18. Цінності освіти. - 185
Розділ 19. Праця і дозвілля. - 199
Розділ 20. Інтелектуальне і практичне дозвілля. - 209
Розділ 21. Фізичні та суспільні науки: натуралізм і гуманізм. - 221
Розділ 22. Індивід та світ. - 233
Розділ 23. Професійні аспекти освіти. - 245
Розділ 24. Філософія освіти. - 257
Розділ 25. Теорії знання. - 267
Розділ 26. Теорії етики. - 289
Покажчик
Анотація:
Праця "Демократія і освіта" відомого американського філософа й педагога Джона Д'юї давно вже стала класичним підручником для багатьох поколінь студентів Західних університетів. Автор окреслює головні завдання освіти, розглядає її суспільні й культурні функції, вказує на роль мислення, досвіду, дисципліни, праці і гри в освітньому процесі. Освіта, на думку Дж. Д'юї, має бути передусім демократичною. Її основне призначення - не тільки давати знання, а й формувати моральну та суспільну позицію учнів.