Демократія і освіта (Запис № 8032)

000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03608 2200205 4500
010 ## - ISBN
ISBN 966-7007-67-6
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор запису 8032
101 ## - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20140530 frey50
200 ## - Назва
Основна назва Демократія і освіта
Перші відомості про відповідальність Джон Д'юї
210 ## - Місце та час видання
Місце публікації Львів
Видавництво Літопис
Дата видання 2003
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 290 с.
327 ## - Примітки
Текст примітки <br> <b>Передмова. - 5</b><br/><br> <b>Розділ 1. Освіта як життєва потреба. - 7 </b><br/><br> <b> Розділ 2. Освіта як функція суспільства. - 15</b><br/><br> <b> Розділ 3. Освіта як орієнтація. - 25</b><br/><br> <b> Розділ 4. Освіта як зростання. - 39</b><br/><br> <b> Розділ 5. Підготування, зростання і формальна дисципліна. - 49</b><br/><br> <b> Розділ 6. Консервативна і прогресивна освіта. - 61</b><br/><br> <b>Розділ 7. Демократична концепція освіти. - 69</b><br/><br> <b>Розліт 8. Мета освіти. - 83</b><br/><br> <b>Розділ 9. Природний розвиток. - 91</b><br/><br> <b>Розділ 10. Інтерес і дисципліна. 101</b><br/><br> <b>Розділ 11. Досвід і мислення. - 113</b><br/><br> <b>Роль мислення у вихованні та навчанні. - 123</b><br/><br> <b>Розділ 13. Природа методу. - 133</b><br/><br> <b>Розділ 14. Зміст навчання і його природа. - 145</b><br/><br> <b>Розділ 15. Гра і праця в навчальному процесі. - 155</b><br/><br> <b>Розділ 16. Про важливість географії та історії. - 165</b><br/><br> <b>Розділ 17. Наука під час навчання. - 175</b><br/><br> <b>Розділ 18. Цінності освіти. - 185</b><br/><br> <b>Розділ 19. Праця і дозвілля. - 199</b><br/><br> <b>Розділ 20. Інтелектуальне і практичне дозвілля. - 209</b><br/><br> <b>Розділ 21. Фізичні та суспільні науки: натуралізм і гуманізм. - 221</b><br/><br> <b>Розділ 22. Індивід та світ. - 233</b><br/><br> <b>Розділ 23. Професійні аспекти освіти. - 245</b><br/><br> <b>Розділ 24. Філософія освіти. - 257</b><br/><br> <b>Розділ 25. Теорії знання. - 267</b><br/><br> <b>Розділ 26. Теорії етики. - 289</b><br/><br> <b>Покажчик</b>
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки <br> Праця "Демократія і освіта" відомого американського філософа й педагога Джона Д'юї давно вже стала класичним підручником для багатьох поколінь студентів Західних університетів. Автор окреслює головні завдання освіти, розглядає її суспільні й культурні функції, вказує на роль мислення, досвіду, дисципліни, праці і гри в освітньому процесі. Освіта, на думку Дж. Д'юї, має бути передусім демократичною. Її основне призначення - не тільки давати знання, а й формувати моральну та суспільну позицію учнів.
676 ## - ДКД
Індекс 370
700 ## - Особисте ім’я
Автор Джон Д'юї
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Д'юї Дж.
801 ## - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа ЛБС
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Тип одиниці (рівень запису) книги
Код системи класифікації для розстановки фонду ddc
Шифр замовлення 370/14
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Дата надходження Джерельне місце зберігання Поточне місце зберігання чи видачі Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Шифр зберігання Дата останнього випожичання чи повернення Тип обігу (не для випожичання) Ціна Тип одиниці (рівень примірника) Джерело надходження (постачальник) Номер партії/акту надходження
      30/05/2014 Бібліотека ЛБС Бібліотека ЛБС 10392 2019-08-20 17:05:26 29/09/2017 10392 370/14 1 | 370/14 1 25/09/2017   18.00 книги Видавництво "Літопис" 2014-05-29

Працює на АБІС Коха