Демократія і освіта (Запис № 8032)
000 -Маркер запису | |
---|---|
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) | 03608 2200205 4500 |
010 ## - ISBN | |
ISBN | 966-7007-67-6 |
001 - Ідентифікатор запису | |
Ідентифікатор запису | 8032 |
101 ## - Мова | |
Мова тексту, звукової доріжки тощо | українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва | |
Країна публікації | УКРАЇНА |
100 ## - Дані загальної обробки | |
Дані загальної обробки | 20140530 frey50 |
200 ## - Назва | |
Основна назва | Демократія і освіта |
Перші відомості про відповідальність | Джон Д'юї |
210 ## - Місце та час видання | |
Місце публікації | Львів |
Видавництво | Літопис |
Дата видання | 2003 |
215 ## - Фізичний опис | |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа | 290 с. |
327 ## - Примітки | |
Текст примітки | <br> <b>Передмова. - 5</b><br/><br> <b>Розділ 1. Освіта як життєва потреба. - 7 </b><br/><br> <b> Розділ 2. Освіта як функція суспільства. - 15</b><br/><br> <b> Розділ 3. Освіта як орієнтація. - 25</b><br/><br> <b> Розділ 4. Освіта як зростання. - 39</b><br/><br> <b> Розділ 5. Підготування, зростання і формальна дисципліна. - 49</b><br/><br> <b> Розділ 6. Консервативна і прогресивна освіта. - 61</b><br/><br> <b>Розділ 7. Демократична концепція освіти. - 69</b><br/><br> <b>Розліт 8. Мета освіти. - 83</b><br/><br> <b>Розділ 9. Природний розвиток. - 91</b><br/><br> <b>Розділ 10. Інтерес і дисципліна. 101</b><br/><br> <b>Розділ 11. Досвід і мислення. - 113</b><br/><br> <b>Роль мислення у вихованні та навчанні. - 123</b><br/><br> <b>Розділ 13. Природа методу. - 133</b><br/><br> <b>Розділ 14. Зміст навчання і його природа. - 145</b><br/><br> <b>Розділ 15. Гра і праця в навчальному процесі. - 155</b><br/><br> <b>Розділ 16. Про важливість географії та історії. - 165</b><br/><br> <b>Розділ 17. Наука під час навчання. - 175</b><br/><br> <b>Розділ 18. Цінності освіти. - 185</b><br/><br> <b>Розділ 19. Праця і дозвілля. - 199</b><br/><br> <b>Розділ 20. Інтелектуальне і практичне дозвілля. - 209</b><br/><br> <b>Розділ 21. Фізичні та суспільні науки: натуралізм і гуманізм. - 221</b><br/><br> <b>Розділ 22. Індивід та світ. - 233</b><br/><br> <b>Розділ 23. Професійні аспекти освіти. - 245</b><br/><br> <b>Розділ 24. Філософія освіти. - 257</b><br/><br> <b>Розділ 25. Теорії знання. - 267</b><br/><br> <b>Розділ 26. Теорії етики. - 289</b><br/><br> <b>Покажчик</b> |
330 ## - Короткий зміст | |
Текст примітки | <br> Праця "Демократія і освіта" відомого американського філософа й педагога Джона Д'юї давно вже стала класичним підручником для багатьох поколінь студентів Західних університетів. Автор окреслює головні завдання освіти, розглядає її суспільні й культурні функції, вказує на роль мислення, досвіду, дисципліни, праці і гри в освітньому процесі. Освіта, на думку Дж. Д'юї, має бути передусім демократичною. Її основне призначення - не тільки давати знання, а й формувати моральну та суспільну позицію учнів. |
676 ## - ДКД | |
Індекс | 370 |
700 ## - Особисте ім’я | |
Автор | Джон Д'юї |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу | Д'юї Дж. |
801 ## - Джерело походження запису | |
Країна | УКРАЇНА |
Установа | ЛБС |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Тип одиниці (рівень запису) | книги |
Код системи класифікації для розстановки фонду | ddc |
Шифр замовлення | 370/14 |
Статус вилучення | Стан пошкодження | Статус втрати/відсутності | Дата надходження | Джерельне місце зберігання | Поточне місце зберігання чи видачі | Штрих-код | Дата останнього редагування примірника | Дата, коли останній раз бачено примірник | Інвентарний номер | Шифр зберігання | Дата останнього випожичання чи повернення | Тип обігу (не для випожичання) | Ціна | Тип одиниці (рівень примірника) | Джерело надходження (постачальник) | Номер партії/акту надходження |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30/05/2014 | Бібліотека ЛБС | Бібліотека ЛБС | 10392 | 2019-08-20 17:05:26 | 29/09/2017 | 10392 | 370/14 1 | 370/14 1 | 25/09/2017 | 18.00 | книги | Видавництво "Літопис" | 2014-05-29 |